top of page

יתרונות המנשא של סי סאקר על פני המנשאים המתחרים

החלטנו לרכז בפניכם את היתרונות של המנשא שלנו על פני המנשאים האחרים:

  • עלות רכישה

רוצים לשים אופניים על הגג? קודם כל תצטרכו לרכוש גגון למכונית. גגון פשוט מפלדה עולה כ-1,500 ש"ח ואם תרצו גגון יקר יותר מאלומניום תצטרכו להיפרד מסכום שיכול להגיע גם ל-1,900 ש"ח. לזה עוד צריך להוסיף את המנשא עצמו שהפשוטים עולים כ-600 ש"ח והיקרים יכולים לעלות מעל ל-1,000 ש"ח.

המנשא של סי סאקר אינו דורש התקנת גגון ולכן הוא משתלם יותר.

  • עלות מתאם גגון למכונית

רוצים להחליף את המכונית? חושבים להעביר את הגגון הקיים למכונית החדשה? עצרו! סביר להניח שתצטרכו לרכוש מתאם לגגון החדש שיתאים למכונית החדשה, ועל הדרך להיפרד מעוד כמה מאות שקלים.

  • עלות צריכת הדלק

זה לא סוד שגגון מעלה את צריכת הדלק. רוכבים שבדקו את העניין דיווחו על עליה של כ-20% בצריכת הדלק בעקבות התקנת הגגון. אם חסכתם בגגון ורכשתם גגון מפלדה וללא מבנה אוירודינמי צריכת הדלק אפילו תהיה גדולה יותר.

המנשא של סי סאקר אינו דורש גגון ולמעשה מתקינים אותו רק כשרוצים להעמיס את האופניים. לכן אין לו השפעה משמעותית על צריכת הדלק.

  • רעש בנסיעה

כל רוכב שהתקין גגון על מכוניתו יספר על הרעש של הרוח שמתווסף לכל נסיעה (גם ללא האופניים). גגון יקרים אולי יהיו בעלי מבנה אוירודינמי אשר עשוי להפחית מעט את רעש הרוח, אולם הפתרון, כך יאמר לך המוכר בחיוך, הוא להגביר את הווליום של הרדיו.

המנשא של סי סאקר, לעומת זאת, אינו דורש גגון ולכן גם אינו גורם לרעש בזמן הנסיעה.

  • שטיפת המכונית

יבואני המתחרים מזהירים שמכונות שטיפה אמרקאיות, אלו עם הג'ילדות מסוכנת מאוד לציוד הגג [קישור].

גם שטיפה אוטומטית עם מברשות בעייתית ודורש התאמות מצד מפעיל המכונה.

עם המנשא של סי סאקר אין בעיה, שכן המנשא מותקן רק כשיש אופניים על הגג, ובכל שאר הזמן הוא מאופסן בביטחה בבגאז' המכונית.

  • מכירת הגגון

סיפור כואב. אולי תמצא קונה לגגון אבל מה תעשה עם המתאם שעלה לבדו כמאות שקלים? הרבה יותר קשה למצוא קונה שיש לו רכב מאותו דגם ושנה כשלך, וסביר להניח שתתקע עם המתאם לגגון.

  • כניסה לחניה מקורה

מתגוררים בבית עם חניה מקורה? סביר להניח שלא תצליחו לחנות בה כשהאופניים מחוברים למתקן על הגג בגלל מגבלת הגובה של התקרה. פירוש הדבר, שתצטרכו לעצור מחוץ לחניה, להוריד את האופניים, להניח אותם בצד ורק אז להיכנס לחניה. את המנשא של סי סאקר אין בעיה להתקין על החלק האחורי של המכונית, וכך האופניים לא יפריעו לך להיכנס לחניה המקורה.

bottom of page